Digitaltrykk – en frisk satsning
wordpress@dittgrafisk.no2023-07-05T15:05:46+02:00Hvorfor satser vi på trykk når bransjen er i en synkende trend og flere trykkerier har problemer med å få endene til møtes?
Hvorfor satser vi på trykk når bransjen er i en synkende trend og flere trykkerier har problemer med å få endene til møtes?
Hvordan bli lagt merke til i bybildet, definere sin posisjon i nærområdet og på sikt bli et "landemerke" folk refererer til? Svaret for mange er gode og flotte fasadeskilt - strategisk plassert og estetisk i stil med den øvrige fasaden.
Som et “landlig reklamebyrå” ser vi det som vår plikt å kombinere topp moderne med god gammeldags service, kvalitet og erfaring.
Hva kommer først - logo eller bedrift?
Av og til kan det være godt med litt påfyll, og verdensveven har jo mer enn nok å by på.
Løsningsorienterte folk bruker jo kreativiteten sin de også, og det er en egenskap som er viktig å ha i de fleste bransjer.
Å komme drassende på en gigantisk printer til prisen av en bil kan ene og alene skape en situasjon i heimen. Når den i tillegg skal inn i kjellerstuen - ja, da begynner den virkelige debatten.
Da jeg studerte hørte jeg en teori om at de fleste ideer kommer når man minst venter det, og typisk i senga, i badet eller på bussen.
Så kom dagen da inntjeninga gikk litt dårlig en stund. Da hjalp det ikke med det fancy dokumentet mitt lenger.
Da jeg skulle starte mitt eget lille firma, trodde jeg at jeg var godt rustet med en bachelorgrad i markedsføring i lomma. Så feil kan man ta - for markedsføring er noe ganske annet i praksis enn på papiret, skulle det vise seg.